CZY NA TEREN DINOPARKU MOŻNA WEJŚĆ Z PSEM?
Niestety, ze względów bezpieczeństwa nie można wejść na teren Dinoparku z psem. Bardzo prosimy o wzięcie tej kwestii pod uwagę przed wyjazdem i niepozostawianie psa samego w samochodzie, w czasie kiedy Państwo będą korzystać z naszego Parku!
CZY REALIZUJEMY BON TURYSTYCZNY?
Niestety bezpośrednio u nas nie można zrealizować bonu turystycznego.
Jednak można wykorzystać bon i zakupić bilety do nas w niektórych biurach podróży
CZY SĄ ZNIŻKI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH?
Tak – osoby niepełnosprawne oraz ich opiekunowie kupują bilety ulgowe.
Można je zakupić w kasie na miejscu lub przez internet.
CZY PARKING JEST PŁATNY?
Parking jest bezpłatny.
DLA JAKICH DZIECI PRZEZNACZONY JEST DINOPARK?
Atrakcje i urządzenia znajdujące się na terenie parku przeznaczone są dla dzieci już od 2 roku życia. Przy każdej atrakcji znajduje się regulamin lub obsługa, która podpowie, czy dziecko może skorzystać samodzielnie z danej karuzeli, czy wymagać będzie opieki osoby dorosłej.
CO W RAZIE NIEPOGODY?
Dinopark Kołacinek – otwarty jest nawet wtedy, gdy pogoda nie sprzyja. Podczas przelotnych opadów można zawsze ukryć się pod zadaszeniem w hali namiotowej, gdzie znajduję się punkt gastronomiczny, sklepik z pamiątkami oraz figloraj i dmuchaniec. Podczas silnych opadów deszczu i bardzo małej frekwencji gości, Dinopark Kołacinek zastrzega sobie prawo do skrócenia godzin pracy parku.
CZY SĄ BILETY RODZINNE?
Nie mamy w ofercie biletów rodzinnych. Każdy Gość zobowiązany jest do zakupu biletu indywidualnego, korzystając ewentualnie z ulgi (dzieci 2-16 lat, emeryci, renciści, osoby niepełnosprawne oraz ich opiekunowie). Dla większych rodzin przewidzieliśmy rabat za okazaniem Karty Dużej Rodziny.
Aktualny cennik znajduje się również na stronie internetowej: http://dino-park.pl/cennik/
CZY NA TERENIE PARKU MOŻNA PŁACIĆ KARTĄ?
Tak jak najbardziej. Kasa główna, punkt gastronomiczny oraz sklepik z pamiątkami wyposażone są w terminale płatnicze.